-

Nu var det ett tag sen jag skrev igen. Har varit dålig på att blogga igen, men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. 
Nu har det varit några dagar med kanonväder ute, så vi har varit ute med vagnen och suttit i lekparken. Jag är ju så dålig på att ta med mig kameran ut så jag har bara några tråkiga mobilbilder. 
 
Iallafall så har allting varit bra med mig dom senaste dagarna. Fick svar på proverna häromdagen, men dom visade ingenting, så om jag skulle fortsätta må som jag gjorde så skulle vi "ta nästa steg". Just nu så avvaktar jag då jag har mått så pass bra iallafall. 
 
Idag så har jag hållt på att föra över alla bilder och filmer från bärbara datorn till den stationära, sammanlagt 7049 filer. Så jag ska försöka lägga upp lite bilder här eftersom, men jag måste gå igenom dom lite bättre först. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :