-

Ja, inte nog med att jag har feber, ont i halsen och snorig som bara den så har Mille tokhög feber också. Igår ville han knappt äta eller dricka något förns på kvällen. Dessutom så har Simon svetsblink så han va jag tvungen att följa på toaletten då han inte kunde öppna ögonen. Nu har jag lagt blöta bomullspaddar på hans ögon, vet inte om de hjälpte lite men han har lyckats somna om iallafall, stackarn. 

Så nu ska jag väl gå in till Mille en sväng och titta till honom och sen kanske försöka sova själv. 

Är faktiskt lite rädd den här gången. Han har aldrig haft såhär hög feber någon gång. Iförrgår hade han 39,7 och igår 38,8 de som jag hann se då han absolut inte ville att jag skulle tempa honom. 
Han har varit hängig hela dagen och somnade t.om på mig en stund idag, något som inte hänt på hundra år. 
Det som gör mig orolig är att allt som han bums ska ha då han är frisk, min dricka t.ex, den duger inte ens nu. 

Jag lyckades ta en temp i örat iallafall sist då han fick välling, då var den på 39,5. Så vi får se hur det är imorgon, förhoppningsvis bättre. Det är aldrig roligt då ens små är sjuk. 

Den enda som är pigg här i vår familj, det är katten. 



Kommentarer :

#1: Andrea

men lillgubben då :( hoppas ni kryar på er allihop!❤️

Svar: Tack ❤️
Amanda

skriven

Kommentera inlägget här :