-

Hej! Nu var det en vecka sen jag skrev här och då var både jag och Mille sjuk. Han har piggat på sig ordentligt och är bara lite snuvig just nu. Jag är fortfarande snuvig också och har sån himla rethosta. Det har faktiskt inte hänt så jättemycket sen sist då vi nästan bara varit inne, men i söndags så var vi hem till Milles kusin och hennes föräldrar. 

Då vi kom dit så var dom redan ute och lekte. Mille hade somnat i bilen så han fick sova en stund till där. Det var så himla fint väder ute. Det blåste litegrann men annars så var det kanon. 





Sen i måndags så var Mille och klippte sig för första gången. Det gick faktiskt hyfsat bra. Han slog litegrann med händerna för att han tyckte att det kittlades, men håret blev kortare iallafall och jag tyckte att det blev bra. 



Nu ska jag försöka sova så jag kommer upp imorgon. Väntar ju bara på dom som ska komma och sätta in diskmaskin, kommer dom inte imorgon så åker jag upp till pappa. Vi ska nämligen hjälpa till att måla om huset där i helgen så då kan det ju vara bra att förbereda litegrann med fasadtvätt och skrapa lite färg och om inte annat, leka med Mille där. 

Godnatt. 

Kommentera inlägget här :