Fredag

Hallå. Idag har det varit riktigt trist väder ute och Mille har inte varit på sitt bästa humör idag heller. Passade på att städa hans rum idag, då han tycker att det är väldigt roligt att hjälpa mig med knapparna på dammsugaren. Mindre roligt är de ju att han gör allt för att välta ut både dammtorkshinken och skurhinken, de gäller att hålla koll. 

När Simon kom hem ifrån jobbet så började jag med maten eftersom Mille helst ville att jag skulle bärs honom så väntade jag med att göra maten. 
De vart marinerad fläskytterfilé och friterade strips. Sparris med bacon också för min del, har tur som har en sambo som inte äter sånt så jag får ha allt för mig själv. 

Sen så la vi ner Mille och Simon åkte iväg en sväng och när han kom hem så beställde vi en ny säng. 

Synd bara att det tar ett bra tag innan vi får den, men den är värd att väntas på. 




Kommentera inlägget här :