Valborg

Igår så åkte vi upp till Elin och Glenns stuga i Norrbyn. Eftersom att Simon jobbade hela dagen så åkte jag upp med Glenn och Elin, så vi kom upp vid klockan 15. Mille fick leka lite ute med sina nya uteleksaker.
 
Efter ett tag så kom även Emma och Erik upp och jag och Mille gick in. Vi satt och pratade och Elin och Emma höll på med förrätten. 
 
Simon kom ju typ vid halv 6 och efter det så försökte han att få Mille att somna, vilket var helt omöjligt. 
Han var inte alls sugen på att sova och Simon gick med honom i vagnen fram och tillbaka men han vägrade. Tillsist så satte Simon honom i bilen och for med honom för att se om han kunde somna där, tror han körde 3 mil och han somnade ändå inte. Gunnar och Heidi kom under tiden som Simon höll på. Sen gick killarna ut och började grilla och när maten var helt färdig så hade Mille somnat och vi kunde äta ifred, dock sov han väl bara ungefär 20 minuter sen var han vaken till tolv då vi åkte hem, sen somnade han i bilen och även Simon. Jag var riktigt trött jag med, men hade ju inget annat val än att vara vaken då det var jag som fick köra hem. 
 
Sen var det bara att gå upp med Mille och ner i säng, sen så sov han till 11 imorse. 
Hann inte ta just nå mer bilder eftersom Mille var så kinkig.  
 
 
 
 
 
 
 
 
Fina, fina Mira.
 
 

Kommentera inlägget här :