-

Ikväll så ska Mille få sova hos sin mormor så ska jag och Simon ut på trevligheter. Vi ska följa med Andreas och Isabell till Il romanos först och äta lite mat, sen gå upp till dom en sväng och sen vidare till bowlingen. De är ju synd att jag har sträckt höger arm, så om det går dåligt på bowlingen kan jag ju alltid skylla på det. ;)
Det kommer nog gå bra, både för Mille och för oss. Ska bli roligt att få åka iväg och göra någonting och roligt för Mille att vara hos mormor. Har ju bara lämnat bort honom 2 gånger tidigare. En gång var förra sommaren då mammas sambo fyllde 50, men då hämtade vi honom efter vi hade varit där och den andra gången var i början på December då vi var bortbjuden på middag och då var det även första gången han sov borta. 

Det ska nog gå bra, lär väl sakna ihjäl mig efter honom ändå, tur att mamma bara bort knappt en kilometer härifrån ifall jag skulle vilja gå ner. 

Lär nog skriva mer om det imorgon.

Kommentera inlägget här :