-

Igår så var vi i Simons mammas nya lägenhet och han hjälpte henne att hänga upp lite hyllor och så. Mille var väldigt grinig då han hade sovit så dåligt på natten när han sov hos min mamma. Han hade sovit korta stunder och varit vaken nästan hela natten. Jag fick honom att sova en stund hos hans farmor men det var också bara en kort stund, men sen när vi kom hem så somnade han på en gång efter han hade badat och sen sov han till strax innan 11 idag. 
 
Han behövde ta igen sig litegrann, han blir så himla konstig om han inte får sova ordentligt. Förhoppningsvis kan vi komma upp tidigare imorgon och gå ut en sväng. Han gick väl och la sig innan 8 nu ikväll och efter det så har jag tvättat och pratat i telefon med Therese. Simon åkte ut till garaget efter Mille lagt sig och han håller på med mina fälgar, så snart är väl dom klar också så då får jag också på sommardäcken. 


Såg nyss klart på Min hemlighet också, de här avsnittet måste ha varit ett utav dom bästa! 
Nu ska jag vika ihop tvätten och se om det finns något annat roligt att titta på.
 
Lägger upp en av mina favoritbilder. Mille 2 dagar gammal. 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :