1 Maj

Imorse så klev vi ju som sagt upp vid typ 11. Simon gick och tog Mille och jag gick ut med Humlan då jag hade haft henne över natten eftersom mamma och Stefan var på Ulvön. Vi bestämde oss efter ett tag att vi skulle åka på bilutställningen i Åhlensgaraget, så vi gjorde allt som skulle göra och sen åkte vi och lämnade Humlan nere hos mamma och sen vidare dit då. 
 
Jag tycker att det bara blir sämre och sämre för varje år som går. Dessutom så var det så hög volym på musiken som var där så det var inte ett direkt bra ställe att ha ett litet barn på. Det var så jäkla varmt inne där så vi bestämde oss för att gå upp på hemköp och köpa en dricka och något att äta. Sen gick vi vidare till clas ohlsson, cubus och åhlens. Fick med mig en hel del grejer hem. 
 
En t-shirt till Mille blev det, 49kr på Cubus. Passar bra till sommaren tycker jag. :)
.En traktor, som vi TRODDE var radiostyrd, eller som Simon trodde var radiostyrd men icke!
Två enkla t-shirtar åt Simon.
En hylla till badrummet så jag får bort rullvagnen med alla grejer i eftersom kattlådan ska stå där när vi får hem kissen OCH en ny skruvmejsel, äntligen!
Kunde inte låta bli att köpa dom här heller, så gulliga! 
Sen blev de den här också som Mille kan ha ute eftersom han tycker om allting på fyra hjul.
 
 
Sen åkte vi ut till hörnett till Milles farmor, där var Therese och Celina också och Simon skulle bara lämna en leksak han köpt åt Celina (som dom redan hade, typiskt) men då blev vi bjuden på mat och fika där. Efter vi hade ätit och fikat så var det bara att åka hem med Mille. Han hade inte sovit något på hela dagen och somnade som en stock då vi kom hem. 
 
Nu ska jag se om det är något bra på tvn. 

Kommentera inlägget här :