Lördagen

Godmorgon, har äntligen vaknat. Kom hem vid 02.30 ungefär efter en massa strul. Men iallafall så åkte vi till Andreas och Isabell vid halv fem, drack litegrann och surrade innan vi skulle gå ner på Il romanos. Vi började väl gå ner vid typ kvart i sex, kom dit och beställde mat. 
De vart plankstek med oxfile, asgött!! Det var betydligt jobbigare att gå tillbaka efter vi hade ätit, jag var så mätt så jag trodde att jag skulle dö.

Då när vi kom tillbaka så satte vi oss och kollade på roliga klipp på youtube och drack medans. Tiden gick så fort så de var bara och klä på sig efter en stund igen och dra vidare på bowlingen. Det var så jäkla varmt inne där och rätt mycket folk. Vi spelade en timme ungefär, och faktiskt för EN gångs skull, då vann jag! Helt otroligt, det var faktiskt roligt. 

Så vi gick tillbaka till dom efter bowlingen och fortsatte dricka, titta på lite klipp och sen blev det bara musik. Tror att vi allihopa höll på att somna typ vid tolv, så gick man ut i blåsten och regnet så då var man pigg igen, men bestämde att vi skulle åka hem vid ett ungefär men som sagt, kom inte hem förens halv 3 inatt. 

Det hade inte gått bra för Mille att sova hos mormor iallafall. Jag skriver mer om det sen, har inte fått höra så mycket än. 




Kommentera inlägget här :