-

Imorse så vaknade jag av att det plingade på dörren och att någon låste upp dörren och bara klampa in. Det var vaktmästarn som skulle ta bort skåpet där diskmaskinen ska vara. Han kom väl hit kanske vid 8 ungefär, sen var han tvungen att fara igen för att kapa några grejer som han skulle sätta fast där skåpet hade varit. 

Jag halvslumrade på soffan medans vi väntade på att han skulle komma tillbaka. När han kom tillbaka så satte han dit alla grejer och sen berättade han att dom kommer sätta in själva diskmaskinen nästa vecka någon gång, känns som att vi har väntat i evigheter. Dessutom så har jag blivit sjuk och mår inte alls bra. Det känns som att huvudet väger 15kg och näsan rinner som en vattenkran. Det känns som om någon står och sparkar mig i huvudet hela tiden. Har klarat mig hur länge som helst från att bli sjuk men nu kom det. Jag hoppas att Mille och Simon klarar sig hyfsat. 

Iallafall, till något roligt istället. Idag så såg jag att Milles 8e tand har kommit igenom. Äntligen, som vi väntat på den segisen. 
Inte direkt den bästa bilden, haha. Men svårt att ta bild på någon som inte kan vara still. Men man ser att den kommit ut den som är till höger om framtanden, de syns lite vitt. 


Kommentera inlägget här :