Lite shopping

Var så sugen på att komma hemifrån en stund idag, så jag, Mille och Marie tog oss en sväng till Megaloppisen och ÖoB. Hittade lite grejer som jag köpte. 
 
Dom här glasen som jag suktat efter ett tag, nu är dom äntligen mina! Tråkigt att det bara fanns gula som jag kunde ta 8 av, dom andra var det bara ett par stycken kvar av, men det gick ju ändå. Glasen kostade 35kr styck och själva "hållaren" kostade 139kr tror jag det var.
Jag älskar dom, så tjusiga! Ska diska dom, sen ska dom provdrickas ur! 
Sen lite vanliga smågrejs.
En fotboll och ett set med hink, vattenkanna, spadar, vattenpump och mer smågrejer. Bra pris var det också 50kr för det setet och 20kr för bollen. Fick skämmas ute i sandlådan igår då jag inte hade hunnit köpt nåt så Mille hade bara några småkoppar och sina bollar som han har inne, men nu så.
Sen lite grejer till kissen också såklart. Vi längtar så efter henne nu. Vi har inte hunnit komma på något bra namn ännu, så har ni några tips så får ni gärna skriva det i kommentarerna. 

Kommentera inlägget här :