Förskola

Jag har ju ansökt om förskoleplats från den 1 Juni och FORTFARANDE inte hört något. Jag har ringt till kommun flera gånger men får aldrig något riktigt svar. 

Nu imorse så ringde jag dit igen. Jag blev kopplad till en Lena eftersom hon som har hand om barnomsorgen i Gullänget är sjuk. Jag tror jag stod i kö 8 minuter. Jag hade köplats 1 hela tiden och efter dom där minuterna så vart jag kopplad tillbaka till växeln som frågade om jag ville fortsätta vänta och jag svarade ju att jag ville det. Då jag blir kopplad tillbaka så fick jag helt plötsligt KÖPLATS 3?!? Blev så förbannad så jag la på. Ringde upp efter en stund igen och då fick jag som svar att det inte var någon som var där förns efter kl 10. Ringde efter kl 10 igen och då var Lena som jag skulle prata med borta och skulle vara tillbaka efter 12.30, men jag blev kopplad till någon annan. Hon sa bara att dom tar platserna eftersom och jobbar med det hela tiden. Hon frågade efter Milles personnummer och då sa hon: Men ni har ju ansökt från 1 Juni?? Ja svarade jag, det är ju de jag säger! 

Hon gick iväg för att prata med någon, men sa sedan att hon skulle ringa upp efter hon kollat, så det är vad jag gör nu.. Väntar... 



Kommentera inlägget här :